Translate

poniedziałek, 8 lipca 2013

Witajcie czyli post nr 1................

Za namową moich znajomych, którzy nieco mi ostatnio "truli" (??!!!) postanowiłam się bardziej uzewnętrznić i pisać bloga na którym będę dodawała zdjęcia swoich prac. Do tej pory było ich całe mnóstwo i nie wszystkie sfotografowałam. Niektóre umieszczałam na forum wizaż (dział: zrób to sama) a parę ostatnich umieściłam na fb. Dopiero zaczynam się poruszać po tym "nieznanym gruncie" jakim jest blogowanie, więc na razie stąpam ostrożnie. Z czasem, jak nauczę się wprawnie chodzić-mój blog też nabierze uroku.
Lubię tworzyć-sprawia mi to radość. Moją PASJĘ muszę tez wpleść w obowiązki życia domowego, więc jeśli nie będę tutaj regularnie to pożarła mnie moja "chałupa" heheheh oraz mąż i dwójka dzieci-do spółki z dwójką psów, gromadką rybek, królikiem i ogródkiem.
Tymczasem serdecznie zapraszam do oglądania i komentowania. I proszę o zachowanie kulturki osobistej! ;.))

Ps. Postaram się wstawić kilka zdjęć na zachętę.....

Aga

Brak komentarzy: